Wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (wpis, wykreślenie, zawieszenie, wznowienie, zmiana wpisu)
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- wypełniony formularz CEIDG – Wniosek do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
- dowód osobisty (lub paszport do wglądu)
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Drawnie
ul. Kościelna 3
73-220 Drawno
Referat Organizacyjno-Administracyjny (piętro, pokój nr 14), tel. 95768 2031 wew. 110, 664 772 005
Opłaty
Nie dotyczy
Termin i sposób realizacji
Organ Gminy przyjmuje wniosek, przekształca go w formę dokumentu elektronicznego i przesyła do CEiDG najpóźniej do końca kolejnego dnia roboczego po złożeniu wniosku.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz. U. z 2022 r. poz. 541 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 6 marca 2018r.o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2022 r. poz. 470 z późn. zm.).
Tryb odwoławczy
Brak. Czynność Organu związana z przyjęciem wniosku, przekształceniem w formę dokumentu elektronicznego i przesłaniem do CEIDG jest czynnością materialno-techniczną, od której nie przysługuje odwołanie.
Dodatkowe informacje, uwagi
Wniosek o wpis do CEIDG -1 można także złożyć:
- W dowolnym Urzędzie Gminy w Polsce.
- Bezpośrednio elektronicznie do CEIDG.
Serwis informacyjno-usługowy dla przedsiębiorcy: https://www.biznes.gov.pl
Infolinia CEIDG: 801 055 088 lub 22 765 67 32