Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
Sposoby dostarczenia dokumentów
-
Wizyta w urzędzie -
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
-
Osobiście -
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy -
Wniosek - world
Wniosek pdf
- ewentualne upoważnienie udzielone osobie działającej w imieniu inwestora (potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej)
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Drawnie
73-220 Drawno
ul. Kościelna 3
Referat Planowania, Inwestycji i Ochrony Środowiska,
Urząd Miejski w Drawnie
73-220 Drawno
ul. Kościelna 3
Referat Planowania, Inwestycji i Ochrony Środowiska,
Stanowisko ds. planowania przestrzennego i drogownictwa, pokój nr 5 (parter),
tel. 664 772 393 lub 95 768 2031
Opłaty
Opłata skarbowa:
- za wydanie przeniesienia decyzji o warunkach zabudowy – 56 zł
Tytuł opłaty: Opłata skarbowa za wydanie decyzji o warunkach zabudowy - za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa - 17 zł
Opłatę skarbową należy wnieść z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty (tj. z chwilą złożenia wniosku o wydanie ww. decyzji
Opłaty można dokonać:
- na rachunek bankowy nr 25 8359 0005 0031 3647 2000 0013, Gmina Drawno, 73-220 Drawno, ul. Kościelna 3
- kartą płatniczą w Urzędzie
Termin i sposób realizacji
Do 60 dni. Przedłużenie tego terminu wymaga pisemnego powiadomienia strony, z podaniem przyczyny zwłoki i wskazaniem terminu załatwienia sprawy.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2022r. poz. 503 ze zmianami),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej w sprawie określenia wysokości opłat za czynności urzędowe,
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Tryb odwoławczy
Odwołanie od decyzji strona postępowania może wnieść do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie, za pośrednictwem Burmistrza Drawna, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Dodatkowe informacje, uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie do 7 dni. W przypadku nie uzupełnienia wniosku w tym terminie, wniosek pozostaje bez rozpoznania.