Aktualizacja wniosku o najem lokalu na czas nieokreślony/najem socjalny lokalu*
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Wniosek - world
Wniosek - pdf
Komórka organizacyjna
Urząd Miejski w Drawnie
73-220 Drawno
ul. Kościelna 3
Referat Planowania, Inwestycji i Ochrony Środowiska, stanowisko ds. zamówień publicznych, inwestycji i remontów komunalnych, pok. nr 4 (parter), tel. 95 768 2031 lub 664772694
Opłaty
Brak opłat
Termin i sposób realizacji
Wnioskodawcy, którzy zostali umieszczeni na listach osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieoznaczony lub najmu socjalnego lokalu, zobowiązani są do corocznej aktualizacji danych, bez dodatkowego wezwania ze strony Gminy, pod rygorem skreślenia z listy. Aktualizację danych przeprowadza się w miesiącu lutym każdego roku.
Jeżeli w wyniku aktualizacji wniosku okaże się, że wnioskodawca nie spełnia kryteriów zawartych w uchwale, następuje wykreślenie z listy. Jednocześnie wnioskodawca zostaje powiadomiony o fakcie wykreślenia wniosku z listy.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r.o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 172 ze zm.);
- Uchwała nr XXVIII/165/2021 Rady Miejskiej w Drawnie z dnia 23 lutego 2021r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Drawno.
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
Dodatkowe informacje, uwagi
Aktualizacja wniosków osób zakwalifikowanych do zawarcia umowy najmu lokalu na czas nieoznaczony lub najmu socjalnego lokalu podlega opinii Społecznej Komisji Mieszkaniowej.